söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag

Kom just på att det är alla hjärtans dag idag. Det har vi inte firat här kan jag upplysa om.
Vi har storstädat hela lägenheten och bytt sängkläder. Det tog bra precis hela dagen. Det tar sån lång tid nu när jag blir inkallad i mjölkbåset i parti och minut. ;)

Dessutom har Henke det tvivelaktiga nöjet att laxera inför en röntgen i morgon. Han har med andra ord inte fått äta något efter frukosten och nu mot eftermiddagen har det tydligen blivit lite sprackirallan om jag säger så... Han är inte piggast i stan ikväll :( Stackarn!
Ännu mer synd om eftersom vi andra passade på att äta oxfilépasta som jag svängde ihop av oxfilén som blev över från gårdagens middag Hahahaga 

Petter har varit på kalas idag och kom hem full av energi (borde väl vara tvärtom men inte på honom). Det hade tydligen varit så kul! <3

Selma har i princip snart sugit till och med silikonet ut mina brön ikväll. Herregud som hon äter! 
Ska bli mycket spännande i morgon när vi har hembesök av BVC att se hur mycket fröken Selmis har gått 
upp i vikt ;) Återkommer med det ;)


Ikväll skrällade Julia till oxå! Hux flux kom hon och en kompis på att de skulle gå på bio ikväll :) Härligt att hon hittade på nåt en gång. <3

Nä nu jäklarctrir jag det måste bli sängen. Natti :)

2 kommentarer:

jennie sa...

Vi firade inte heller alla hjärtans dag, jag hade helt glömt bort det och det kändes å andra sidan inte som någon katastrof heller.

Only me sa...

Samma här :) Är inte så intresserad av såna där dagar, blir oftast bara krystat när man "måste" fira. Bättre att fira kärlek alla dagar då!