tisdag 16 februari 2016

Finväder och promenadpremiär

Öhhhhh, alltså var tar dagarna vägen?!? Tänkte skriva min förlossningsberättelse ikväll meeeen det är kört att göra något. Selma sitter fast som en igel på mina bröst och när hon inte gör det vill hon baaaara gosa med mig. Henke duger icke just nu O.O

Så, jag har påbörjat skriva om förlossningen men när den är klar... Helt annan sak.

Idag tog vi den första promenaden i alldeles ljuvligt väder :) Strålande sol och typ 3 grader kallt. Helt underbart att komma ut och vädra ur lungorna och få igång nån form av blodcirkulation.
Selma höll sig vaken hela turen och såg mycket snopen ut :)


Gick förbi Petter på skolan så han fick visa upp lillasyster litegrann :)
Stolt kille :)

Nu ska jag pallra mig upp till sängen ich utfodra mini-me och hoppas på en god natts sömn :)




Se såna otroligt fina kläder lillgos fick i grötpresent av Critte, Therese o Filip <3
Tack!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Igår var det verkligen underbart väder! Det var svinkallt på morgonen men sen blev det -6 och klarblå himmel. Vi gick ut en sväng med pulkan, men hon förstår inte riktigt nöjet med att sitta där och glo ännu XD

Så kul med en massa bilder på både er och lilla Selma. ♡

Only me sa...

Haha åh så mysigt m pulka :) Hon kanske inte tycker pulka är så himla kul?! Haha. Eller så vänjer hon sig :) Skönt oavsett att komma ut i friska liften en sväng samt att göra något vettigt av tiden :)

Åhhh, tycker du <3