tisdag 2 februari 2016

Lugna dagar

Det är i sanning inte några direkt händelserika dagar här just nu. Vi väntar. Henke är mer rastlös än mig men jag antar att det är för att han för tillfället är mer energisk och i farten än vad jag är.
Har liksom inget sug efter att göra något, vill inte åka utanför dörren hemma. Vill liksom mest bara ta det lugnt, dammsuga lite, tvätta, bada, måla naglar. Sånt.
Inga avancerade saker som att åka och hälsa på eller dylikt.


Kan tänka mig att det är rätt naturligt att man blir så innan förlossning?

Fick lite spontant finfrämmande på förmiddagen. Godingen Magda slank in på en kaffe och surrstund <3

Har haft ont i skallen de senaste två dagarna och fick åka ner på förlossningen idag och kolla blodtryck å sånt. Ingen havandeskapsförgiftning på g i varje fall vilket känns skönt! Orkar inget sånt skit.
Nu är vi hemma och det är väl läge att försöka sig på nån form av sovning. Går inte så bra för mig på nätterna just nu. Är uppe och vankar flera gånger per natt och sover i etapper i både soffan och sängen om vartannat.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Åh vilket fint nagellack! <3 HUvva, lider med dig och håller som sagt tummarna för att Lill-Knoen kommer inatt eller imorgon som senast. <3

Only me sa...

Ja jag köpte nåt sånt 7 dagars gellack från depend. Det ska användas m över o underkant och blir som gelé :)
Bubbelgumrosa blev det ju så det räcker till xD
Funderar på ett mer dovt nästa gång. Ljus lila eller så :)

Åh tack! Hoppas jag med att det tar fart snart! <3