onsdag 22 juli 2015

Den sämsta

Haha, sämsta bloggen numera. Har helt enkelt fullkomligt tappat lusten att berätta vad som händer i mitt liv. 
Har över lag tappat intresset för bloggar över lag. Jag läser några vänners bloggar men orkar oftast inte kommentera. Vet inte vad jag ska skriva.

Kollar in fb lite nu och då men samma sak där. Ointresserad. Det mesta jag ser är gnäll och tycka-synd-om-sig-själv statusar. Vissa drar sig verkligen inte för att vända ut och in på hela sitt liv till allmän beskådan. Jag vet inte om kag förundras eller äcklas av det. 
Ett gäng personer ska jag plocka bort. Har bara inte kommit mig för ännu men nån dag så.

Det "roligaste" är nog egentligen instagram. Kollar in där åtminstone en gång om dagen.

Mmm, i övrigt är semestern över. Den var toppen, ville inte börja jobba igen. 
Det händer en massa saker i mitt liv och jag som jag ser fram emot. Det är kul!

Det var det. Om lusten för detta återkommer ses vi, om inte så är väl detta mitt adjö.


Inga kommentarer: