lördag 20 juni 2015

Trööööött!

Åhhh jag döööör! Ögonen vänder sig snart ut och in. Det är som om det saknas muskler som styr dem och istället rullar de runt i sina hålor. Trött!
Hade supersvårt att somna igår. Vid 1-tiden tog jag mitt täcke och gick ner till soffan. Funkar alltid att somna där :D

Tog ett redigt träningspass efter jobbet idag. Eftersom Julia jobbar och inte slutar förrän kl 17 så hade jag tid att slå ihjäl. Lika bra att ta ut sig riktigt nu såhär en dag före semestern.
I morgon jobbar jag sista passet och sen så! Ni må tro att jag längtar nu :)

Hann njuta en stund av solen medan jag väntade på att Julia skulle sluta. Underbara, älskade solen <3


Nä urk! Får faktiskt bli sängen redan nu. Orkar snart inte hålla upp ögonlocken :/

3 kommentarer:

Jennie sa...

Hoppas ni fått lite sol ni med igår och idag, vore väl en perfekt start på semestern din. <3 Här var det superfint imorse men sen kom det en rejäl skur mitt på dan idag men nu ör det uppehåll igen och faktiskt hela 17 grader, PLUSGRADER! :P

Only me sa...

Ja det har varit fantastiskt väder här både igår och idag :) Jag hann till och med njuta lite i solstolen efter jobbet :D Fantastiskt :)
Visst är det underbart med denna ljuvliga värme <3

Jennie sa...

Ja, så mycket mer energi man får <3