fredag 19 juni 2015

Midsommarafton

Har mest troligtvis ätit mig till en för tidig död nu ikväll :| Oxfilétoast med trattkantarell/champinjon creme och strips till middag för att toppa med jordgubbar och grädde till efterrätt :) Sååååå gott och så inte Viktväktarna. Men idag kände jag verkligen för en riktigt krämig god gräddig sås till en mediumstekt bit kött. Får väl äta smalare till veckan kanske ;)

Jobbade idag. Mycket att göra men inte sådär som det kan bli att allt hopar sig så det är svårt att prioritera utan mer att det aldrig blev klart. Kände ingen som helst stress idag och det var ju skönt eftersom jag fick jobba över 1.5 timme (och då kom jag ändå 30 minuter tidigt).
Så är det ibland och jag är nöjd ändå för efter söndagens arbetspass stämplar jag ut för semester :)

Hade det sötaste meddelandet alla kategorier på datorn när jag kom på jobbet i morse :) Söta goa Tove, mitt hjärta svämmar över av glädje <3 


Julia jobbade sin första dag idag. Hon är på Jamtli. Hon hade haft det riktigt fullt upp. Hehe kan trot, just midsommar är ju en av Jamtlis storhelger nummer ett :)
Eftersom hon jobbar till 17 på dagarna så fick jag vackert vänta i stan. Spenderade tiden med en promemix på 5 km. Skönt! 
Önskade att jag haft systemkameran med för helt plötsligt fanns inspiration och jag såg potentiella motiv lite här och där. Mobilkameran är inte så bra :/


Inga kommentarer: