torsdag 18 juni 2015

Nedräkning

Har inte mycket att skriva om nuförtiden. Har varit så jäkla megatrött ett tag och det gör ju att jag inte får inspiration till någonting. Har mer eller mindre tjuvsomnat i soffan flera kvällar. Tack och looooov är det tre arbetsdagar kvar och sen är det äntligen semester! Har nog stämplar ut för länge sen rent mentalt och det är nog därför jag är extra trött.


Ikväll har det faktiskt varit hyfsat varmt ute :) Så underbart! Gick ut en sväng efter middagen och rensade lite ogräs medan Henke klippte gräset. Nu är det fint ute :)

Har på känn att jag kommer få en fin semester :) Känner så i hela kroppen!

Nä nu ska jag steppa isäng. Håller på att falla i dvala här.

Ha en fantastisk midsommarafton <3

2 kommentarer:

A-K sa...

Ja.....äntligen kanske man törs tro på att de kommer lite värme!!
Ha en fantastisk midsommarafton ni oxå! Kraaaaaaaaam!

Only me sa...

Jaaaaaa :) Jag är övertygad! Klart sommaren kommer :)
Tack finaste, detsamma till dig <3
Kraaaaaam :*