tisdag 9 juni 2015

Min vackra groda

Äntligen fick jag fota min "lilla" groda. Vanligtvis flyr hon mig när hon misstänker paparazzifasoner men idag så fick jag tillåtelse :)
Mest troligt eftersom hon spökat ut sig och ser ut som en regelrätt svartrockare ;) Anledningen till hennes enormt spacklade tryne var en brännbollsturnering på skolan och varje lag klädde ut sig. Julias lag hade temat rymden och Julia föreställde ett svart hål...
Blev nästan lite rädd när jag mötte upp henne på Maxi efter jobbet. Haha :)


Hur som så tycker jag hon är den finaste tjej som finns och faktiskt tycker jag sån här rå make-up kan vara riktigt snygg :)

Fick nyss lite snabbfrämmande av ett par granntjejer :) Sååååå kul! Det bor väldigt många trivsamma människor i denna by :)

Sugen på popcorn...

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hon skulle passa i den stilen, snygging :)

Only me sa...

Ja hon gör faktiskt det :)