torsdag 12 mars 2015

Tidig kväll?!

Funderar på att gå upp i säng. Redan. Men vaddå, det är inte ett skit att se på tv, jag är frusen, Petter har lagt sig, Julia häcker på sitt rum med ögonen klistrade mot datorskärmen och Henke jobbar. 
Jag kan verkligen lika gärna ta med mig boken och läsa tills ögonen går i kors.

Mamma kom ner med en present tidigare. Eller två egentligen. En söt orkidé i en vas och så en fulsådenblirgullig jäkla tupp :) haha så kul!



Käkade lunch med finvännen Jenny idag och jäklar vad jag är bortskämd! Hon bjöd mig på maten! Hade supertrevligt och dejten tog tyvärr slut alldeles för fort :( Varför är det så varenda gång?! När det är dax att skiljas åt så har samtalet just blivit alldeles extra intressant och rafflande. Jämt!

I morgon är jag anmäld till skivstångspasset kl 7. Kanske borde avstå men jag klarar inte av att vara totalt begränsad! Jag tänker gå och köra men har bestämt mig för att det får bli flugvikter. Det är bättre än inget.

Åsså lite fantastisk humor såhär inför fredagen. Enjoy!




2 kommentarer:

Jennie sa...

HAhah så snygg tupp! xD Älskar såna där sötfula saker :D Blomman och hela arrangemanget var jättefin. <3

Only me sa...

Haha ja svinful. xD