onsdag 11 mars 2015

Sola näsan

Det fanns en fördel med att inte fått ha Petter på dagis idag (rännskitan i måndags tvingade oss att vara hemma tis & ons) och det var vädret. Ohhhhh solen! Tog med en kopp kaffe och satt i en värmande sol och njöt en stund. Älskart!




Fick finfrämmande av Malin mitt på dagen. Tror det var mina nybakade mjölkchokladbrownies som lockade mest men vi hade en jäkla massa att prata om oxå faktiskt ;)

I morgon vankas jobb igen. Skönt! Att bara hasa runt hemma med ett "sjukt" barn är ingen höjdare. Petter har verkligen varit helt sjögrön idag. Han behöver leka med kompisar, härja, bränna energi. 

Fick mitt aktivitetsarmband nu ikväll. Spännande! Har just fått det på mig så det lör dröja innan jag begriper mig på det. ;)

Dax att hoppa i lopplådan. Natti :)

Inga kommentarer: