lördag 14 mars 2015

Rundar av

Avrundar kvällen i soffan. Har helstumma ben efter gårdagens skivstångspass. Skööööönt!
I morgon förmiddag ska Henke o Petter träffa vänner på Djungelhuset. Då tar jag mig ett pass på Zefyren tänkte jag. Har hittat ett roligt intensiv pass spinning på youtube som jag har kört några gånger. Tänkte ta det i morgon och avrunda med mina ryggövningar och korsetten. 

Vågen fortsätter visa neråt. Så jäkla peppande! -0.6 kg sedan förra lördagen. Jag kommer nå mitt mål innan sommaren. Ännu roligare är det att jag börjar ana magmusklerna där under :D

Bestämde förra helgen att syrran med familj skulle äta middag hos oss denna helg så idag kom de hela konkarongen :)
Bjöd på hemlagad kebab och tillbehör. Såååå gott! Tror alla åt tills de mer eller mindre storknade. 
Efter kaffe i salongen (hahaha as if vi har en sån lixom) så spelade vi jeopardy. Såååå kul! Jag vann, som vanligt ;)

Gofisarna Isak, Emil och Petter med lilla Hjördis i högsta hugg <3

Världens finaste syster <3 och Stefan :)

Fick såååå himla fina tulpaner av syrran. Röda med flikiga kronblad :)



En film kanske?! Melodifestivalen skall i det längsta bojkotas i detta hem. Räcker med att fb kommer vara helt jävla nerlusat av skiten i kväll/morgon.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vilken hemsk bild på mig :)

Only me sa...

Nä du är gullig <3

Trollkatt sa...

Oj vad pepp jag blir av din viktresa eller vad man ska kalla det för ;). Vill också träna men sjögrens bara spökar just nu. Du är superduktig iaf!!

Only me sa...

Åh tack Paula <3 Det går bra nu! Är helt bestämd på att jag ska klara det och att träna så ofta jsg kan. Så tråkigt m sjukdom men träna när kroppen orkar och gör det på ett sätt som den är ok med. Kanske är långa promenader, simning mm bättre för dig än styrketräning? Eller vise versa. Prova dig fram :)

Jennie sa...

Hahahah lilla Hjördis! xD Vilka fina tulpaner, tror aldrig jag sett sådana förr. :)

Only me sa...

Haha ja hon är drabbad hon ;)
Visst är de fina <3 verkligen superläckra :)

Unknown sa...

Får ta revansch på dig sen:)

Only me sa...

Hehehe, ja det får du göra ;)

Unknown sa...

:)