söndag 29 mars 2015

Babyfeet

För drygt 2.5 veckor sedan stoppade jag fötterna i plasttofflor innehållande nån sörja som på enzymatisk väg snabbar på hudens process att göra sig av med döda hudceller. På ett par veckor eller tre har man ömsat som en regelrätt reptil och kvar blir babylena och fina fötter.

Jag är ännu inte färdigömsad men shit! Den hud som kommer fram är verkligen underbar. Dessutom är det ett knåp kalas utan liknelse här. Jag äcklas inte av fötter och sånt då detta är såååå kul!

Bild från i onsdags. Transformationen är påbörjad :D
Foten idag :) En hel del återstår men snart....



4 kommentarer:

Jennie sa...

Hahahahah fy fan det ser vidrigt ut! XD Men det där är nåt jag skulle behöva utsätta mina pansarfötter för ser jag. :)

Only me sa...

Hahaha ja det ser förjävligt ut men under allt dött finns mjuka fina fötter :) testa!

Jennie sa...

Ja jag måste nog det :)

Only me sa...

Ja det tycker jag du ska :) nu ärmens fötter snart färdigömsade och såååå mjuka :D