tisdag 24 mars 2015

Tröttman

Trött delux! Är inne i en sån period. Är i stort sett trött från jag slår upp de blå tills det är dax att agera medvetslös några timmar. Hoppas energin kommer tillbax snart. Nästa vecka vore den fin att ha, då är jag nämligen leeeeedig :D
Har massor av planer. Plantera om mina gulliga plantor, putsa fönster, byta gardiner, mysa med ungarna, vara ute i finvädret (för det är beställt sol).

Men det är nästa vecka det. Först är det fem dagars arbete kvar att beta av.

Träffade en vän från Ericsson tiden ikväll när Petter hade simskola. Men så KUL! Fantastisk person med prick lika härlig humor och energi nu som då. Så mycket kul vi haft! 

I morgon ska jag ta en vilodag i träningen. Känns som det behövs. Har legat i varje dag i flera veckor. I morse tog jag min första springtur sedan ischiasnerven började jävlas och jag fick springa hos naprapaten i tid och otid. Sååå skönt! Tog det lugnt. 1 km fick det bli i hyfsad lutning (lättare att behålla magen och korsetten spänd i uppförslut).
 Nu håller jag tummarna för att höftpartiet håller ihop så inte nervjäkeln fastnar i kläm igen. 

Nä men nu gott folk! Dax att steppa i säng.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Åh vad hörligt för dig att få vara ledig nästa vecka. <3 hoppas verkligen på riktigt vårvinterväder med värmande sol. Tydligen ska det komma dånvinter hit imorrn säger de jävlarna som förstår sig på väder, men det tror jag på när jag ser det, ;(

Only me sa...

Ja jag läääängtar! Nu ser det visserligen ut som om det kommer snöa, men jag har ändå massa planer som jag kan göra inomhus. :) Sen att kunna dröna halva dagarna är värt bara det :D

Huva, men ni har väl fortfarande riktigt med snö än va? För vi har ju inget alls kvar. Nästan så björkarna slagit ut... :(

Kände för vår nu faktiskt så detta är ju inte så spännande. :/