tisdag 17 mars 2015

Dax att besiktiga

I morgon ska jag, för andra gången sedan jag skaffade körkort, besiktiga bil. Gena närmare bestämt. Räknar kallt med att det kommer gå bra... Eller jag hoppas. Eller alltså, Gena går säkert igenom galant frågan är om jag sköter mig lika bra?! Ska man bara ställa sig utanför och vänta? Eller måste man gå in nånstans och anmäla sig? Nyss kom Henke och frågade om jag hade koll på varningstriangeln. Men självklart!!! Inte... 
Den ligger väl i skuffen?! Jag har då inte tallat på den.
Usch vad sånt hör oroar mig :(

Simskola för Petter ikväll. Gick finemang. Han fick en kallsup ikväll med (en som jag  såg, kan ju varit fler) men maginnehållet behöll han.

Igår var jag iväg och gjorde min andra Red Cord på Jamtkliniken. Gick bra! Min träning  har gett resultat och det känns skönt. Jag känner ju att det är mkt bättre men det är såklart skönt när någon kunnig person berättar det oxå ;)
Fick nya övningar, lite mer avancerade. Har redan hunnit testa dem :)
Nu har jag ingen fler tider bokade för det, känns skönt!
Idag var jag återigen på Jamtkliniken. Träffade naprapaten. Oroade mig för nackskott och trippel gamnacke delux. Förutom gamnacken jag sov mig till i förrgår. Jag borde se över mina sovvanor. Känns som jag sover med nacken i nittio graders vinkel lodrätt jämns med väggen. Fansen.
Anyway, jag är tydligen myyyycket bättre i ryggen! Han (naprapaten of course) knäckte inte nacken, knådade inte vänster skinka genom massagebänken och satt inte nålar som fick mig att gråta som ett spädbarn. Han mördade bara ländryggen och skuldrorna men det var i jämförelse skönt mot de tidigare nämnda behandlingarna. Nu ska jag inte dit på 6 veckor!!! Fantastiskt!

Random bilder
Njöt av sol och värme i söndags

Tidig morgon i Fjäl :D

Inga kommentarer: