onsdag 18 mars 2015

Sweet sixteen

Pust! Efter diverse våndor och stimmande kom jag iväg och besiktiga Gena. Fick en svettattack i klass med klimakteriesvettningar (så som jag förstått att de ska te sig) när jag blev framvinkad.
Drabbades av total våldsosäkerhet när jag skulle köra upp på lyftanordningen så killen som skulle besiktiga fick lov att köra upp henne. Lika bra annars hade jag säkert kört sönder nåt ;)
Körde därifrån med blanka papper :) Yay :)
På 32 minuter hade jag hunnit byta om, hämta Gena och köra till Bilprovningen, besiktiga henne, köra tillbaka på jobbet och svira om i sjukhuspyjamasen igen :) Fullkomligt nöjd!

Tog en halvmils promenad efter middagen och när jag hade en kilometer kvar innan jag var hemma så dog mobiljäveln! Åh så irriterande! Dels slår ju Runkeeper av så jag får inte med alla mina siffror jag vill se och dels var det slutlyssnat på musik. Jag lyssnar gärna på musik när jag går eller springer (eller rättare sagt vad jag än tränar) för att bli taggad. Jag vill ha min musik. Men ikväll fick jag vackert lyssna på naturen (?!). Hörde väl inte mycket mer än min egna andhämtning iof ;)


Snart helg igen hörrni! På lördag fyller min älskade Groda 16 år <3 Fattar inte! Hon ska få utbildning för oss (mig och Henke) och henne så hon kan börja övningsköra. Blir en riktigt bra present :) Den ser hon fram emot massor :D Jag gruvar mig i ärlighetens namn ganska mycket för jag saknar såväl tålamod som lugn. Det fina är att Henke är lugn och trygg så han får väl ta det i början tills hon i varje fall kan åka iväg utan att få en miljon motorstopp och kör på 2:an tills motorn halvt brinner upp. Sen får hon helre slira sönder Henkes koppling än min ;) Hehe.

Gruvar mig för nästa vecka. Har möten och sånt alla dagar utom en och jag hoppas på en del svar. Eller råd. Är det bara inbillning eller är det något?

Nämen nu är det ju dax för Grays Anatomi :D Hej på er!

Inga kommentarer: