torsdag 19 mars 2015

Men helvetes satan!

Alltså så förbannat less jag är på idioter! Avskyr att behöva bli upprörd över att tvingas ha med såna att göra. Känner mig fullkomligt dränerad, trött och stressad. Vill bara skrika rakt ut åt hela jävla skiten. 
Har man plockat bort en energitjuv står tydligen flera åter. 

I vilket fall och på tal om köttbullar och dylikt så var jag iväg och fixade ögonbrynen idag. Men hur kul är det på en skala från 1-10 när man sitter på skönhetssalong och märker att hela jävla strumpan håller på att ge upp?! Kände mig bara så där underbart härligt fräsch och fin ;)

Nevermind den frasiga hälen som trängt sig ut. Varför den ser ut sådär, som en ömsande ödla i skinnet, det kommer jag berötta. Sen ;)
Nu är i varje fall brynen jämna och de har fått färg :D

Petter och Henke har oxå varit på salong. Rättare sagt frisörsalong :)
Min lilla charmör är så nöjd med den frisyr han valde <3

Har gjort klart och skickat in min deklaration idag. Skönt att ha det klart!
Fick nästan ett utbrott på datorn innan jag ens hunnit starta. 
Måste säga det att vår dator, MacBook, är de sämsta 10000 spänn vi spenderat. Nä men inte riktigt så illa, däremot tycker jag  inte om den. Alls. Ingenting funkar som jag vill och efter att Johan uppdaterade den är den prick värdelös! Avskyr menyerna, utseendet på allt. Kort, jag tycker inte om den. Ids över huvudtaget inte ens försöka lära mig den utan gör nära på allt i telefonen. 

Rent jävla skrot!

Nä usch jag tror det får bli en tidig kväll. Är helt sinnessjukt trött och på redigt dåligt humör. Fan att en del andra ska förstöra en annars så bra dag!


10 kommentarer:

A-K sa...

Oh crap! Men Petter e fin ;) <3
see ya!

Only me sa...

Ja vi ses À-K <3

Only me sa...

Ja Henke sa det :) ni hade visst lunchat ihop ;)

Unknown sa...

Råkade radera:) ja jag träffade dom på lunchen idag. Moster lilla kille. Kramar o allt fick jag minsann:)

Only me sa...

Awwww han gillar sin moster :)

Jennie sa...

Hm sög vad det är för tok med macen då. :/ jag har aldrig haft problem med min de 5 år jag haft den nu. Har iofs aldrig haft en bärbar mac.

Vad jar du fått för energitjuv runt halsen den hör gpngen då?

Kram <3

Only me sa...

Det är inget fel på Macen, jag trivs bara inte med den. Inget fungerar som jag är van och jag har noll intresse av att lära mig. Ångrar attvi inte köpte PC faktiskt...
Oavsett, använder knappt datorn nu.

Jaaaaa det är en gammal jävla uv som varit problem länge och som är elak med J vilket får det att brinna fullkomligt i min peruk. Är sjukt less på detta faktiskt :(

Kram fina <3

Jennie sa...

Jaha på så vis, då förstår jag. :)

Ja då vet jag, jävla idiot att gå genom barn för att straffa dig för att du finns, vilket jag gissar ör anledningen? Borde gå att anmäla sånt beteende. Kan man inte gå genom soc när det gäller sånt där? Jag vet att en kollega gör det, men då gäller det pappan till barnet OCH förvisso hans sambo också.

Only me sa...

Jag vet inte om det finns något sådan att göra?! Vet inte om jag vill dra igång nåt sånt heller då det drabbar oskyldiga :(
Önskar att berörd människa bara försvinner. Men sån tur har väl ingen?!

Jennie sa...

Nä de brukar ha en förmåga att klänga sig kvar de där. :/