måndag 8 september 2014

Passa tider och sånt

Det här med att komma ihåg bokade tider och annat är inte helt min grej. Jag måste ha saker uppskrivna i såväl almanackan på telefonen, på en löst papper slängt i handväskan, på näsan och ändå glömmer jag bort.
Senast idag hände det. Vet ni vilket jubel jag tycker det är att fler och fler ställen börjat påminna om tiden via sms :) hade jag inte fått ett sådant idag så hade jag missat min tid för att fixa ögonbrynet. Ni vet, mitt unibrow som jag dras med. Hemska saker.

Typiskt att jag dragit på mig rethosta delux som en given följd av förkylningen och såklart ska det hostas och kraxas som värst när det är direkt olämpligt. Som när tjejen som fixar mina bryn håller på att lägga färgen. Hade ju varit lagom att kraxa till just då. En mustasch hade nog inte varit omöjlig då. Pinsamt hur som helst x(

Jäkla snyggt blev det eller hur ;P

Åh så less jag blir på människor som måste söka drama ideligen. Det måste ju vara fantastisk jobbigt att ständigt känna sig tvungen att missförstå med flit för att dra igång diskussioner.

Nä, nu ska jag tippa upp en skål m chips och invänta Big Brother. Och JA jag följer det och har gjort det sen första säsongen. Jag är en sucker på den typen av tv. Nästan allt annat går bort, men BB, det tycker jag om.

3 kommentarer:

Jennie sa...

Hahah älskar kolsvarta tegelstensögonbryn xP tycker du ska behålla dem sådär ;) Ja visst är det fantastiskt med sms-påminnelser! påminnelser på mobilen trycker jag bara bort och samtidigt raderar jag dem från kraniet också, alltså såna man ställer in själv. Så sms strax innan det är dags är ju perfekt!

Äre samma dramaqueen igen elluuuur?

Only me sa...

Hahaha ja det är ju lite lätt exotiskt med såna grofsingar till bryn ;P
Bästa servicen som finns! De egna påminnelserna i mobilen funkar si å så. Ofta glömmer jag lägga in påminnelse och då är det svårt på en helt egen nivå att komma ihåg nåt ;)

Ohhhh ja! Just precis den dramaqueenen :| Fattar inte hur en person kan ha sånt stort behov av att synas och höras prick jämt?!

Jennie sa...

Men jisses så jävla drygt x(