lördag 13 september 2014

Drömmen om ormar

Drömde att jag sprang runt i ett träd (?!?) och stötte ihop med tre-fyra ormar natten som var och nu när jag ligger här och förgäves försöker tvinga mig själv i dvala så kom jag på att jagmåste googla på vad det betyder att drömma om att man ser ormar.

Roligt då:
ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende.

Kan nån förklara vad mitt undermedvetna vill säga mig?!

4 kommentarer:

Henrik P sa...

Trädet står för livet och familjen/släkten. Om du sprang runt utan att komma någonstans kan det exempelvis betyda att du kanske känner att du inte kommer framåt och utvecklas. Ormarna betyder att det finns personer i din omgivning som utsätter dig för oväntade attacker, "hugger", eller "talar med kluven tunga".

Only me sa...

Ahhh :) Tack Henrik :D

Jennie sa...

Haha "oväntade attacker" stämmer ju bra ;)

Only me sa...

Hahahaha jaaaaa nu när du säger det Jennie ;) Hade jag glömt xD