lördag 6 september 2014

Äntligen komplett

Äntligen har även bordet till vardagsrummet kommit. Tycker det blev riktigt bra :)



Sitter som en pascha i soffan och hämtar igen mig. Har städat och donat. Känns jätteskönt och välbehövligt men oj så jobbigt med en förkylning som sällskap.


Ikväll har Henke bestämt att det blir årets sista grillning. Fy fan! Jag är inte det minsta lilla sugen och gruvar mig redan för lukten. Men, jag får väl vackert ställa upp. Glädjer mig åt att grillen åker upp i förrådet typ i morgon.

Dax att förbereda maten...

3 kommentarer:

Jennie sa...

Men jäklar vad fint ni har det! Dags att jag gör hembesök snart så jag får se det i verkligheten :)

Jessica sa...

ja fy för grillning..ryser

Ni har det jättefint!!

Only me sa...

Tack!
Ja Jennie vi skulle avlagt visit hos varandra båda två :D

Tack Jessica :)
Ja huuuu jag är så less på grillat så det finns inte.