söndag 7 september 2014

Fyra veckor!

I morgon har jag varit helt tobaksfri i 4 veckor. Nu har jag ju iof inte brukat annan tobak än cigaretter men för att klargöra. Ingen tobak alls.
I min värld är det helt poänglöst att börja snusa istället. Det innehåller ju också massa skit plus att det är vidrigt! Det ser precis lika skabbigt och traschigt ut som rökning.

Det har i sanning varit sjukt jobbigt att fimpa denna gång. Jävlar i mitt skal sån abstinens jag haft och hur många gånger jag varit tvungen att på riktigt ta fram tjurskallen för att lyckas.

Nu är det lugnare. Tänker inte så mycket på cigg längre.

Känner mig mycket fräschare och slemhostan jag haft sen urminnes tider är helt borta. Nu vet jag vad den berodde på...


8 kommentarer:

MammaTill2 sa...

Fy fan vad duktig du är <3 Heja dig!!

Only me sa...

Jaaaaa! Är sjukt nöjd :D Tack <3

Jennie sa...

Wow! Bra jobbat! :D

Only me sa...

Tack :)

Trollkatt sa...

Underbart!!! Jag håller helt med dig om att det är värdelöst att sluta röka och snusa istället, enda fördelen är att andra inte behöver bli sjuka av det. Grattis till dig och bra jobbat!!!

Only me sa...

Tack Paula :) Jag är sjukt nöjd!

A-K sa...

Yay!!! Fy fan va du e bra! Rock on girl! Kram!

Only me sa...

Tack A-K *suger i mig berömmet från alla* <3