torsdag 31 juli 2014

Semesterns värsta

Idag kom den där jävla dan jag våndats för sedan Storsjöyran drog igång sitt med öltält och tivoli.
Petter ska få åka karusell. 

Detta är en situation som jag absolut avskyr av så många anledningar att det inte går att beskriva. Dels är det alla ljud. Blir stressad så jag skiter löst av allt jävla ljud som är. Sen stinker det av sötsliskiga sockervadd och brända mandlar så till den grad att man får svälja spyan. Å så som korv på moset, folk! Öööööverallt! 

Folk säger att man ska offra sig för sina barn emellanåt men egentligen, varför??? När jag redan innan vi kommit ur huset haft två härdsmältor, är det värt att jag offrar mig då? Har barnet kul när ena föräldern redan innan har panik?
Allt för barnen?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Kan inte Henke åka utan dig, ni är ju 2 st för nä det är inte värt det

Only me sa...

Jo visst kunde han gjort det.