onsdag 30 juli 2014

Hammerbeach

Härlig dag! Hastigt och lustigt hamnade vi i bilen och styrde kosan mot Hammarstrand och brorsan m familj. 
Kändes som en bra ide eftersom jag mådde riktigt bra med tanke på gårdagen ;)

Vaknade med en halvt borttvättad corpse paint och såg sådär lagom jävla tacky ut men en dusch och en vända med tandborsten för att gnu bort smaken av unken död och förintelse så kände jag mig nästan som en nyponros... Ehhh ;)

Morgontrynet
Något mindre WT

Fantastiskt väder idag igen. Har legat som en val i solen, ungarna har härjat, Julia åkte på att måla altanen, brorsan och Henke har surrat och Emilie har surfat kläder. Alla nöjda.

Nu sitter vi i köket och spelar kort. Tror alla är trötta för det blir mer och mer fnitter och galna kommentarer.
Jäkligt mysig kväll :)










Plump är inte mitt kortspel...

Nu är det dax att hacka näbben i madrassen! 

3 kommentarer:

Jennie sa...

Du ser så himla fräsch ut utan smink du snyggjävel! <3

Only me sa...

Men tack Jennie :) himmel så kul att höra från en av de snyggaste och fräschaste människa jag känner <3 :*

Jennie sa...

Hahaha toka <3