måndag 28 juli 2014

Kvällsritt med Malin

Känner ni hon som kommer ha ont i plattarslet i morrn? Oh yes, det kommer jag ha!

Efter åskväder och regn åkte jag till Orvar aka Malin och roade mig. Först lite allmänt surr om ditt å datt och sen hästpyssel.
Vi tog en riktigt mysig ridtur i skogen och SOM jag saknar häst och allt som det innebär. Extra mysigt är det när man är två och den andre är en av de bästa och finaste vänner man har. Det blir naturligt att man pysslar och tjattrar samtidigt. Det är avkopplande att rykta och fixa. Att köra ut Hö o hagen, att lyssna på nöjda hästars mumsande. Är tacksam och glad att jag har möjligheten att få hjälpa till hos Mallan :) 

Norpade helt fräckt en bild som Malin tog på mig och Skrållan :)

Såg under ridturen att blåbären är mogna nu :D Gissa vem som ska ärsla sig ut nånkväll i veckan ;) 

Nu är det väl läge att slänga sig i horisontalläge. Natti!

Inga kommentarer: