måndag 28 juli 2014

Corpse paint

Uppladdning inför kvällens festligheter. Etapp ett; måla klorna rätt färg. Första lagret på, andra och täckande, om en liten stund. 
Kommer föra hos Elin innan vi drar iväg till festen. Vi hjälps åt med sminkningen.
Så kul!
Har haft mina dubier om huruvida jag ska gå på festen eller inte men nu känns det BARA kul!




Hoppas vi lyckas få till skapliga sminkningar... Jag är då ingen konstnär så det kan bli lite hur som helst det hära ;)

Äntligen känns det som vi får lite regn. Behövs, marken är snustorr och luften tjock. Vore uppfriskande till kvällen. Åskar gör det redan. :)


2 kommentarer:

Jennie sa...

Använder du top coat när du målar klorna? Om inte, så hjälper det till så de härdar snabbare. :)

Only me sa...

Ibland använder jag det :) beror på hur hållfast jag vill ha färgen. Igår var det inte såååå noga ;)